wtorek, 2 lipca 2013

OGŁOSZENIE! :)

Hej kochani!  :)
Z uwagi na to, iż kilka osób pisało mi, np. " Szkoda, że już skończyłaś. " Nie koniecznie na blogu, ale i na priv, mam w planach pisanie kolejnego fanfiction. Jednak potrzebuję trochę czasu.
Chcę, żeby był on o zupełnie czymś innym i kimś innym, a nie Harrym. Chciałabym, żebyście mi pomogli. Pod tym postem w komentarzach piszcie swoje propozycje. :) Czyli :
O kim ma być fanfiction, Jak ma mieć na imię główna bohaterka (koniecznie angielskie imie) i jaki tytuł może mieć opowiadanie.
Jeżeli miałabym to pisać to na pewno NIE w tym miesiącu, gdyż teraz będę trochę wyjeżdżać:)
Ale w sierpniu jak najchętniej zaczęłabym pisanie:) Oczywiście stworze kolejny blog, któremu nadam odpowiedni do opowiadania wygląd i tam będę umieszczać rozdziały :)
Osoba, która poda najciekawszą propozycję tz. taką jaką mi się baardzo spodoba dostanie dedykacje do całegoo opowiadania i pod ostatnim rozdziałem dodam dla niej specjalne podziękowania:)

POZDRAWIAM <3

8 komentarzy:

  1. Z Zaynem ;)
    Główna bohaterka - Maja :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię dla dziewczyny-Kimberly
    Np.: z Niallem

    OdpowiedzUsuń
  3. Może by tak Niall i Emma?

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej okej, ale jeszcze tytuł opowiadania kochane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Louisem, dla odmiany. A dziewczyna powinna nazywać się Rose albo Sue . Tytuł opowiadania mógłby być taki; Tomlinson movement.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja propozycja podoba mi się najbardziej *.* Tym bardziej, że chciałam właśnie pisać o Louim. Dziękuję Ci <3

      Usuń
  6. Z Lou. A dziewczyna mogłaby mieć na imię Victoria lub Mia. Na tytuł na razie nie mam pomysłów. Zapraszam do mnie http://gaga-one-direction.blogspot.com/ Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Zaynem, dziewczyna może być Rosie ( Rołzi ) , a nazwa np. Malik's heart beat .. Czy coś w tym guście.. Albo po prostu zmienić Stylesa na Malika w nazwie.. jako kolejna część....

    OdpowiedzUsuń